Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Неділя, 23 лип. 2017

ФАКТОРИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ПОВЕДІНКУ ВИБОРЦІВ

ФАКТОРИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ПОВЕДІНКУ ВИБОРЦІВ

Фактори, які впливають на виборчу (електоральну) поведінку поділяють на: демографічні (вік, стать, приналежність до певного покоління, гендерні); соціально-економічні (належність до певної соціальної групи, соціальна мобільність, економічна кон’юнктура); соціально-культурні (віросповідання, етнічна належність, освіта, тип культури). Загалом всіх їх можна поділити на “важливі” та “кон’юнктурні”, що допомагає виявити закономірності в проведенні виборів.

 

На підставі соціологічних досліджень прийнято розрізняти три типи факторів, які суттєво впливають на характер голосування: віросповідання, незалежність у роботі, та - меншою мірою – майновий стан. Практика виборчих кампаній підтверджує положення про те, що виборчий марафон виграє не той, у кого більше грошей, а той у кого більше знань стосовно факторів, які впливають на поведінку людей у процесі виборчої кампанії та, звичайно, професійної майстерності у використанні цих знань задля  забезпечення перемоги.