Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Четвер, 27 лип. 2017

СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ

Розподіл ресурсів виборчої кампанії на підставі необхідної інформаційної бази називається стратегічним планувнням виборчої кампанії.

Стратегічне планування дає підстави: сформувати завдання кампанії; визначити величину й значення різних типів і груп виборців; визначити позиціонування кандидатів; намітити пріоритети і розподілити зусилля; розробити заходи спрямовані напросуванняпозитивного іміджу кандидата; оперативно керувати ресурсами, визначити їхню кількість і момент використання; ефективно розприділити час кандидата.

 

Для ефективного стратегічного планування треба з’ясувати, на підтримку якої категорії виборців може розраховувати кандидат і чому, що зробити для того, щоб донести позитивний імідж кандидата до виборців, як залучити виборців й переконати їх голосувати за кандидата. Головні принципи стратегічного планування грунтуються на аналізі структури й особливостей виборчого округу, результатів соціологічних досліджень виборців.