Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Четвер, 27 лип. 2017

ФАНДРАЙЗИНГ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ

Для отримання фінансових ресурсів учасники виборів займаються фандрайзингом (буквально “ріст фонду”). Найоптимальнішим є той варіант, коли головним збирачем коштів є сам кандидат. Зрозуміло, що лише кандидати-підприємці власні фінансові ресурси складають основу їх виборчого фонду, в депутатів власні ресурси складають від 10 % до 30 %, у інших категорій кандидатів – менше. Тому для успішного ведення виборчої кампанії необхідно зайнятися їх пошуком. Збір коштів – це складний процес, який вимагає ретельної підготовки й повинен бути поставлений на професійну основу. Для збору коштів на президентську виборчу кампанію створюють спеціальний фінансовий комітет, який очолює відома й авторитетна в країні людина. На парламентських виборах, де за владу змагаються політичні партії, ці функції виконує бос.

При цьому важливо пам’ятати:

- чим раніше кандидат розпочне освоювати кошти, тим краще – на піку виборчої кампанії залучення кожного окремого голосу обходиться значно дорожче, ніж на її початку,

- чим раніше кандидат визначив розмір фінансового забезпечення виборчої кампанії, тим точніше менеджер кампанії зможе побудувати тактичний план її проведення,

- кількість залучених спонсорських коштів залежить від попередніх успіхів та суми зібраних коштів (чим більше зібрано – тим легше їх отримувати).