Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
П'ятниця, 18 серп. 2017

ТЕХНОЛОГІЯ ЗАЛЯКУВАННЯ

Технологія залякування - полягає у використанні щодо виборців залякування – сукупності заходів, спрямованих на виникнення в електорату переживання, почуття страху, пригніченого й панічного  настрою, пробудження інстинкту самозбереження, переживання за майбутнє своїх дітей, державу, народ і, як наслідок, підтримання кандидата, ідеї якого не допускають, а усувають перелічені явища. Залякування використовують, щоб максимально емоційно тиснути на електорат.

 

У ході виборчої кампанії виділяють такі способи залякування: залякування новими бідами й нещастями, які навалюються на людей, якщо буде обраний той чи інший кандидат; залякування серйозними соціальними катастрофами й катаклізмами, конфліктами та війнами; залякування електорату безнадійністю його вибору; залякування невідворотною розплатою за такий вибір; ірраціональне залякування, що використовує глибоко укорінений у психіці пересічної людини страх перед надприродним, невідомим; залякування повернення минулих часів. Ще один шлях залякування – це пропаганда насильства, насамперед від імені конкурентів.