Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Неділя, 23 лип. 2017

МІТИНГ

Мітинг - форма безпосередньої комунікації з виборцями. Визнається найефективнішою формою ведення виборчої кампанії, спрямованою на підтримку “політичного темпераменту” виборців, яка викликає у них почуття особистої симпатії до кандидата у депутати та неприязні до його конкурентів. Крім того, галасливі та заздалегідь відредаговані мітинги впливають на тих виборців, які ще вагаються та прихильників конкурентів.

Мітинг треба ретельно готувати. Для цього потрібно:

- підшукати зручне місце для проведення мітингу,

- забезпечити належне інформування про мітинг та явку учасників,

- передбачити засоби зв’язку та підсилення звуку, освітлення,

- забезпечити безпеку, охорону та контакти з правоохоронцями иа медиками,

- забезпечити належне пропагандистське оформлення мітингу,

- передбачити  місця для роботи теле- відео- та фото операторів.

 

Мітинг повинен бути яскравим, добре підготованим шоу. Існують певні закономірності, дотримання яких й робить мітинг саме таким: час проведення мітингу слід віднести ближче до кінця виборчої кампанії: мітинг – це завершальна домінанта, емоційний фінал; для мітингу варто уважно підбирати зал – переповнений зал виглядає ліпше аніж напівпорожній; кандидат у народні депутати повинен бути центральною дійовою особою мітингу; при підготовці мітингу треба скласти попередній сценарій, музичне та візуальне оформлення, перелік виступаючих; перед виходом кандидата аудиторію варто “розігріти” – для цього зазвичай використовують фільми та концерти, по закінченні мітингу – кандидату варто неформально поспілкуватись з його учасниками; про місце, час, програму мітингу необхідно наперед повідомити засоби масової інформації (ЗМІ), запросити відомих авторитетних людей, електоральних лідерів.