Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
П'ятниця, 18 серп. 2017

ЕТАПИ ПОЛІТИЧНОГО РЕКЛАМУВАННЯ

Етапи політичного рекламування. Загалом виокремлюють такі етапи політичного рекламування:

дослідження характеристик ідеального суб'єкта політики (інституту, лідера і т. ін.), які є домінуючими в суспільній свідомості;

вивчення та аналіз характеристик реального суб'єкта політики;

конструювання іміджу, що має бути впровадженим унаслідок проведення рекламної кампанії;

розробка форм, методів і способів використання засобів масової інформації (ЗМІ);

реалізація плану рекламної кампанії та аналіз її ефективності.

У практиці політичного рекламування використовують такі методи, як експертний мозковий штурм, зосередження (обговорення публічних виступів), психофізіологічні дослідження (аналіз висоти тону голосу, тест шкіри) тощо.