Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Четвер, 27 лип. 2017

ВИДИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ

Види політичної реклами. Виділяють такі види політичної реклами: 1. Реклама в засобах масової інформації (детально розглядається у наступному розділі). 2. Зовнішня реклама (наочна агітація) – слугує посиленню ідентифікації імені кандидата (плакати, наклейки, прапорці, транспоранти, білборди, значки тощо). 3. Особистий контакт з виборцями – найефективніша та найнадійніша форма політичної реклами (зустрічі з кандидатом, мітинги, концерти). 4. Поширення інформаційно-пропагандистських матеріалів (листівок, буклетів, газет, календариків тощо). Залежно від мети розрізняють рекламу імені, рекламу біографії (іміджу), проблемну рекламу, контрастну рекламу.

Економічна оцінка віддачі рекламних засобів, співвідношення між користю рекламної кампанії з витратами на її проведення – визначають ефективність реклами .