Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Четвер, 17 серп. 2017

ВИМОГИ ДО ПОЛІГРАФІЧНИХ НОСІЇВ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ

Вимоги до поліграфічних носіїв політичної реклами. Загальними вимогами щодо поліграфічних носіїв політичної реклами є орієнтація на цільові групи електорату, наявність єдиного фірменного стилю та мотивацію з телевізійними та іншими носіями реклами. Цих вимог зручніше дотримуватися в рамках співпраці з лжним рекласним агентством. Якщо різні рекламні агентства готують різні носії – це серйозний крок до поразки на виборах. Однак у будь-якому випадку візуалізацією образу кандидата (партії) у рекламній продукції повинні займатися професійні іміджмейкери виборчого штабу, які чітко знають на що повинен бути спрямований образ.

Будь-який поліграфічний носій повинен застосовуватися тоді, коли люди готові до його сприйняття; він повинен відповідати утилітарним цілям – знайомству з прізвищем (назвою партії), презентації лозунгів, створенню мотивації через тези програми, закріплення образу, відпрацювання контрасту з суперниками.

Політична реклама повинна бути яскравою, відносно примітивною і працюючою на масового виборця.