Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
П'ятниця, 18 серп. 2017

ПРАВИЛА РОЗМІЩЕННЯ ПЛАКАТІВ. ПЛАКАТНА ВІЙНА

Правила розміщення плакатів. Розміщуючи плакати, треба враховувати такі вимоги: висота розміщення не повинна перевищувати кут зору в 32 градуси, це мають бути відкриті для погляду місця (найліпше на рівні очей та в добре освітлених місцях), бажано, щоб поклейку проводили у важкодоступних для пошкодження чи знищення місцях, інтенсивність (кількість матеріалу) заклеювання залежить від залюдненості місця, заклеювання повинно відбуватися тоді, коли на вулиці перебуває найменша кількість людей, супроводжуватись оперативністю та максимальним дотриманням громадського порядку. Варто уникати зіткнень з виконавцями конкурентів, представниками влади та житлово-комунальних контор. Двосторонні плакати, надягнуті на агітатора називають – люди-бутерброди.

Плакатна війна. Протистояння між виборчими командами кандидатів (партій) може набрати форми плакатної війни. Плакатна війна - боротьба між виборчими командами кандидатів, яка відбувається шляхом  заклеювання своїх плакатів поверх плакатів конкурентів чи знищення їх, або внесення в них додавань, змін, що спотворюють їхній первісний зміст аж до “навпаки”.

Витонченою формою плакатного протистояння є наклеювання над плакатами конкурента  довгих великих заголовків образливого змісту, або так званих антиплакатів, розклеювання справжніх агітматеріалів опонента у місцях, що викликають роздратування і явну негативну реакцію громадян – на смітниках, туалетах, на приватних автомобілях, вікнах і дверях приватних будинків, воротах гаражів і т. п.

 

Плакатну продукцію зажди використовували і будуть використовувати у виборчих технологіях як один з ефективних засобів впливу на електорат, але якщо ми хочемо бути цивілізованими людьми, то не варто плакатне суперництво перетворювати у війну. Вона мало що дає і не приносить результатів ані тим, хто розклеює плакати, ані тим, хто їх зриває.