Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Четвер, 27 лип. 2017

ФОРМИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ

Форми зовнішньої реклами:

Рекламна фотографія - різновид візуальної політичної реклами. Може бути  елементом інших типів друкованої реклами, а також можна використовувати як самостійну форму політичного рекламування. Використовуючи фотографію, можна уявити не лише зовнішній, а й внутрішній світ кандидата. У роботі з ілюстраціями важливо, щоб фотографія не лише відповідала головним лозунгам кандидата, але й доповнювала, розвивала їх. Ракурс фотозйомки, постановочні сцени, ретуш і т. д. дають змогу фотографові створити відповідний образ кандидата.

Знімок в анфас підкреслює реалізм кандидата, знімок у три чверті – виражає владу ідеалу. Крупний план фотографії фіксує форми обличчя, передає його вираз, міміку, посмішку, середній - виділяє позу та жест, рух фігури,  загальний – показує кандидата в оточуючій його обстановці. Плани фотографій обирають залежно від того, яку мету має фотографія. Різноманітні візуальні фрагменти здатні створити цілком завершений образ кандидата.

Зазвичай рекламна фотографія кандидата доповнюється текстовкою -слоганом кампанії чи якоюсь вдалою фразою з його виступу чи програми. Поєднання зображення та вербальної реклами значно посилює рекламний ефект. Заклик, який у стислій формі виражає головну ідею, завдання, вимогу, принцип називається лозунгом, а дотепний вираз, видуманий для використання як складової частини реклами - мотто. За законами НЛП лозунг слід розміщувати у верхньому правому кутку.

Рекламна фотографія повинна орієнтуватись на очікування виборців й сприяти формуванню створеного іміджмейкерами іміджу кандидата. Можливість трансляції рекламної фотографії на багатомільйонну аудиторію багаторазово посилює ефект її впливу.

Білборд - рекламний щит, який має дуже високі технічні можливості. Його можуть виставляти автономно або висвітлювати вночі серед інших рекламних засобів. Під час його виготовлення використовують водо- та вітростійкі фарби.

Брандмауер - щитова реклама у формі панно або великого за розмірами зображення, що кріпиться на величезну стіну будинку чи на особливі конструкції.

Постер - рекламний щит, який використовують у політичній рекламі. Він забезпечує постійну присутність кандидата в інформаційному полі кампанії за порівняно незначні витрати. Звичайно, ефективність цієї форми реклами суттєво залежить від конкретних місць розташування постерів. Їх активно використовують у середніх за масштабами кампаніях. Їхня кількість визначається орієнтовною нормою: один постер на 20-25 тис. виборців.

Банер - вид рекламної продукції у формі прямокутного чи трикутного планшета, який вивішують на видних місцях.

Блікфанг - рекламний предмет, який притягає інтерес людей за рахунок його оригінальності, рухливості, динамічності.

Синкел - рекламне звернення у вигляді плакату з деталізованою інформацією, яка може розміщатися тільки в автотранспорті.

Рядок, що біжить - вид візуальної електронної реклами текстового формату. Слова такого повідомлення обов’язково переміщаються на екрані.

Графіті -  реклама на заборах, стінах будинків, асфальті.

Нові часи принесли нові види і форми політичної реклами. Це можуть бути значки, наклейки, кадендарики, блокноти та ручки, поліетиленові пакети, майки і бейсболки з зображенням елементів політичної реклами, напису в суспільному транспорті, кадендарики, емблеми, прапори, вимпели, слогани партії на повітряній кулі, квітковому газоні, навіть на етикетках з горілкою, спроектовані лазерним променем на торець багатоповерхівки тощо.

 

В умінні поєднати всі форми і види політичної реклами полягає талант керівника виборчої кампанії. Для цього необхідні відповідні знання, вміння втілювати свої задуми в рамках єдиного плану політичної реклами. Поєднати ПР-знахідки з жорстким і технологічним системним плануванням завжди приводить до найкращих результатів.