Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Понеділок, 24 лип. 2017

ПРИНЦИП ТОТАЛЬНОСТІ

Принцип тотальності. Означає, що команда кандидата повинна як мінімум один-два рази засвітитись на всіх напрямках агітаційної діяльності. Головне для перемоги – участь! Кандидат повинен зафіксувати свою присутність у кожній з агітаційних ніш, яку використовують конкуренти.

Приблизні норми розміщення зовнішньої реклами наступні: для великих рекламних щитів 1 на 20-50 тис. виборців, плакати формату А2 – 1 на тисячу виборців, плакати формату А3 – 1 на сто виборців, листівки формату А4 – 1 на 5-10 виборців.

Не менш важливим для успішної організації зовнішньої реклами є контроль за її станом – постійний моніторинг знищення та оперативної заміни.