Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Неділя, 23 лип. 2017

ПОШИРЕННЯ РЕКЛАМНИХ МАТЕРІАЛІВ

Особливо ефективними формами поширення політичної реклами є листи та електронне розсилання серед користувачів персональними комп’ютерами. Виділяють: листи-вітання, листи-подяки, листи кандидата виборцю, листи авторитетної людини на підтримку кандидата у депутати.

Адресний лист має на порядок вищий ступінь впливу на свого адресата. Він настроєю адресата на вашу користь. У ньому адресат може отримати відповіді на питання, що його цікавлять. Таким чином створюється грунт для наступної співпраці. Реальний вілгук на проведену кампанію по розсилці агітаматеріалів складає 3-7 % від загальної кількості розповсюджених матеріалів.

Адресне розсилання агітаційної продукції називається – діректмейл (англ. direct mail – пряма поштова доставка). Виборець отримує агітаційні матеріали адресовані йому особисто, з врахуванням статі, віку, професії, сімейного становища, соціального статусу. Існують окремі списки будь-якої цільової аудиторії.

Одночасно діректмейл дозволяє вирішувати наступні завдання:

- донести інформацію виборцям, які малодоступні;

- донести до виборців додаткову інформацію;

- уникнути незручностей першої зустрічі;

- привернути нових виборців;

- створити потік зворотнього зв’язку з виборцями;

- поінформати виборців особисто про заходи виборчої кампанії.

Фактично поштова реклама робить усю брудну виборчу роботу за агітаторів. Існують спеціальні фірми, які спеціалізуються на діректмейлі. Вони працюють з агітаційними матеріалами по повному циклу (від підготовки текстів до адресної доставки її виборцям).

 

Перед початком роботи з адресною розсилкою слід визначити: цільову аудиторію, потреби та побажання виборців для того, щоб у листі показати, що кандидат знає про них і готовий їх реалізовувати. При цьому також слід визначитися який саме матеріал готувати для розсилки кожній з виділених груп виборців, якою має бути частота розсилки та величина інтервалів між ними. Важливий елемент успіху будь-якої реклами – її повторюваність. Для забезпечення більшої ефективності впливу реклами необхідно, щоб її побачили та прочитали кілька разів. Вважається, що мінімально необхідна кількість розсилок – три. Перша приміром може містити лист кандидата та наказу виборців, який слід повернути. Друга – листівку з тезами програми кандидата. Третя – з емоційним закликом прийти на вибори й підтримати кандидата.