Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
П'ятниця, 18 серп. 2017

КОНТАКТ З АУДИТОРІЄЮ

Контакт з аудиторією. Комунікація з виборцями буде ефективною лише тоді, коли  вдасться налагодити тісний контакт з аудиторією. Аудиторія - особи, які слухають звернення оратора з відповідною промовою. Аудиторія буває однорідною або різнорідною; доброзичливою, нейтральною або ворожою; зацікавленою або відстороненою. Знання характеру аудиторії надзвичайно важливе для визначення поведінки оратора. Для визначення характеру аудиторію проводять аудиторний зріз - дослідження інформації про аудиторію за визначеними параметрами, наприклад, за віком, родинним станом, різними формами мотивації та результатами сприйняття інформації тощо.

Контакт з аудиторією стає можливим за умови демонстрації спільної турботи, цінностей, проблем. Детальне пояснення чому кандидату у депутати близькі та зрозумілі турботи слухачів, демонстрація особливого ставлення до них, вибір довірливої інтонації, погляду, розмова про те, що їх справді цікавить – ось головні способи налагодження контакту з аудиторією.

Важливо, щоб між оратором та слухачами виник емоційний зв’язок. Перш ніж почати виступ, треба витримати паузу та переконатись, що увага аудиторії зосереджена на ньому. Оратор повинен дивитись людям прямо у вічі, говорити так, наче зважує кожне слово, використовувати прості слова та фрази.

Навички взаємозв’язку й взаємодії особистості з суспільними суб’єктами (особистостями, групами) становлять навички спілкування і є важливим особистим ресурсом кандидата. Кандидат може мати різний рівень підготовки до безпосереднього спілкування з виборцями. В одного претендента на обрання він є сильною стороною  виборчої кампанії, бо ораторські здібності кандидата  стають дієвим знаряддям впливу на оточуючих, інший не має досвіду виступів перед людьми. Таким кандидатам треба починати роботу по підготовці до публічних виступів.   Серед навичок спілкування чи не найважливішою є вміння кандидата переконливо аргументувати свою позицію.

 

“Зона Уейта”. У 1960 р. Т. Уейт зробив принципово важливе відкриття: людям нецікаво, що говорить політик, їм цікаво, чому він це говорить і, особливо, що він недоговорює.