Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Неділя, 23 лип. 2017

НЕВЕРБАЛЬНІ (БЕЗСЛОВЕСНІ) МЕТОДИ КОМУНІКАЦІЇ

Невербальні (безсловесні) методи комунікації. Не останню роль у процесі комунікації з виборцями відіграють невербальні (безсловесні) методи комунікації - передача інформації без слів. Безсловесне спілкування – це особлива форма передачі інформації, яку кандидат посилає мімікою, поглядом, жестом, зовнішнім виглядом, позою. Усі ці невербальні форми передачі інформації справляють не менше враження на виборців, ніж вербальні. Їхня особливість пов’язана з досить відчутною глибиною впливу, який безпосередньо сприймається отримувачем повідомлень. Цей інформаційний імпульс як цілісний образ надовго залишається в пам’яті людей, у  загальному сприйнятті кандидата.

Така інформаційна комунікація має декілька форм сприйняття. Перша належить до статистичного відбору образу, який фіксується у формі виразу на обличчі, в позі, в постаті, в погляді. Друга пов’язана з динамікою руху, пересуванням перед аудиторією, зміною погляду, з рухами руками, мімікою обличчя. Все це безперечно обов’язково фіксується виборцями на рівні підсвідомості. Невербальне спілкування відіграє важливу роль у виборчій кампанії.

 

До невербальних методів комунікації належать:

- візуальний контакт – відкритість погляду, рух очей під час відповіді на запитання;

- вираз обличчя – активність міміки, здатність щиро посміхатися;

- жести (пантоміміка) – положення рук і ніг, повторюваність та амплітуда рухів;

- рухи тіла – кут нахилу тіла, розташування центру ваги, відкритість пози, напруженість-розслабленість;

- внутрішній стан – оптимізм, впевненість, невимушеність, природність, темперамент;

- зовнішній вигляд кандидата.