Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Четвер, 27 лип. 2017

ЗАКОНОМІРНОСТІ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ

Закономірності міжособистісних стосунків. Сьогодні у виборчих перегонах змагаються яскраві особистості – лідери, а не безбарвні кандидати. Cлід пам’ятати, що особливість національної політики – в її персоніфікації. Організовуючи психологічний вплив,  потрібно врахувати певні закономірності міжособистісних стосунків:

- “ефект престижу” – інформація, що виходить від джерела, яке має високий авторитет, характеризується більшою силою впливу;

- “ефект візитної картки” – суб’єкт психологічного впливу повинен спочатку викласти те, прийнятність чого для об’єкта йому заздалегідь відома, а лише потім викладати думку, заради якої організував своє повідомлення;

- “ефект своєї людини” – будь-яка подібність між суб’єктом і об’єктом підвищує дієвість психологічного впливу;

- “ефект симпатії-антипатії” – об’єкт психологічного впливу набагато легше приймає погляди, які висловлює симпатичний йому об’єкт, і несвідомо вороже налаштовується до тієї інформації, котру повідомляє йому неприємне джерело.

Якщо об’єкт психологічного впливу заздалегідь ставлять у ситуацію, що зумовлює формування позитивної установки до джерела інформації, то ефект цього впливу зростає, і навпаки.

 

За змістом психологічний вплив у ході виборчої кампанії буває формуючим, руйнуючим, корекційним, спонукальним. За часом проведення психологічний вплив поділяють на довготривалий, середньотривалий і короткотривалий.