Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Неділя, 23 лип. 2017

"ВІД ДВЕРЕЙ ДО ДВЕРЕЙ"

“Від дверей до дверей” - кампанія, спрямована на організацію безпосереднього спілкування виборців з кандидатом у депутати або його агітаторами шляхом системно організованого відвідування квартир і будинків. Таку кампанію особливо пропагують у зарубіжній літературі. Кампанія ефективна в невеликих містечках, де більшість людей знають один одного.

Головне завдання такої кампанії - не інформаційне, а комунікативне – особисте спілкування агітатора, цінують виборці й воно має зворотну реакцію. Існують правила проведення такої кампанії: агітатори повинні мати при собі рекламні матеріали з портретом, біографією та програмою кандидата; найкращий час для візиту – від 17 до 20 год. або в суботу у першій половині дня. Цю роботу слід починати одразу ж після офіційного висунення кандидата, а в останній масований удар нанести за 3-5 днів до виборів.

Агітатори, що приймають участь у  цій акції користуються т. зв. маршрутною картою, яка є формою звітності агітатора про проведену роботу. У ній він відзначає номер будинку і квартири, в якій провів агітаційну бесіду та реєструє ставлення її мешканців до кандидата у депутати чи політичної партії (+, -, 0).

Отримані дані заносяться у базу даних з метою подальшої ціленаправленої роботи з виборцями. Саме потенційні прихильники кандидата (партії) й мають стати предметом особливої уваги агітаторів. У ході такої акції агітатори ще й уточнюють дані щодо списку виборців, повідомляючи в штаб отриману інформацію про виборців, які вибули

Слід пам’ятати, що одна листівка передана агітатором з посмішкою виборцю має значно більший пропагандистський вплив ніж десяток листівок у поштових скриньках!