Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Понеділок, 24 лип. 2017

ПЕРЕНОСНИЙ ПІКЕТ

Переносний пікет - група агітаторів, які використовують переносний стенд з агітаційними матеріалами, що прикріплюються на його поверхню (фотографія кандидата, програма, біографія, звернення до виборців тощо). Один з головних засобів агітації (особливо ефективний у сільській місцевості). Цей засіб виборчої агітації досить широко використовують у комерційній рекламі як елемент агресивного маркетингу. Агітматеріали розклеюють з обох боків так, щоб привертали увагу, але не були занадто наляпаними один на один. Якщо пікет застосовують як основну форму агітації, то його встановлюють в найбільш людних місцях: перехрестях, біля магазину, автобусної зупинки тощо. Якщо ж пікет використовують як допоміжний засіб, то його установлюють у місці культурно-масового заходу і стоїть протягом тривалості цього заходу. Здебільшого пікет працює 2-3 години, після чого переміщується в інше місце. Біля пікету завжди працює 2 агітатори (бажано, хлопець і дівчина), які проводять бесіди з людьми, які виявили зацікавленість; відповідають на їхні запитання, а також роздають агітаційні матеріали (газети, брошури, книжки).  Використання пікету за умови добре підготовлених агітаторів може бути надзвичайно ефективним засобом виборчої агітації, оскільки, крім безпосередньої агітації, він має й генеруюче джерело нехай і невеликого, але емоційного комунікаційного спілкування.