Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Понеділок, 24 лип. 2017

ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА В АУДІОВІЗУАЛЬНИХ (ЕЛЕКТРОННИХ) ЗМІ

Політична реклама в аудіовізуальних (електронних) ЗМІ.

Без грамотного використання аудіовізуальних (електронних) ЗМІ провести  ефективну виборчу кампанію на загальнонаціональному та регіональному рівнях неможливо. Дещо меншою є їх роль в організації виборчої кампанії на місцевому рівні.

За даними Г. Почепцова сприйняття невербальної, візуальної інформації приблизно в 2 рази вище, ніж вербальної (текстової). До того ж соціологічні дослідження показують, що останнім часом кількість людей, які регулярно читають газети зменшилося більш ніж в півтора раза, а телеаудиторія майже подвоїлась. Телебачення та радіо ніколи не буває забагато у виборчій кампанії.