Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Понеділок, 24 лип. 2017

ДОС'Є ТЕЛЕКАНАЛУ

Досє телеканалу. Для належного використання телереклами слід скласти дос’є телеканалу. Воно складається з наступної інформації:

- поштова адреса, факси, телефони, електронні пошти, прізвища та імена керівників та власників;

- номер каналу, система в якій ведеться мовлення каналу, необхідність дешифраторів чи спеціальних ДМВ-антен для прийому сигналу;

- зона надійного прийому сигналу;

- час і традиційна сітка мовлення, ретрансляція центральних каналів, перекриття центральних новин та інших програм;

- телефонні номери ведучих, репортерів та операторів;

- звичайний репертуар каналу, час виходу новин та крайні терміни представлення у них своїх відеосюжетів;

- стандартні вимоги до відеоматеріалів;

- технічне оснащення студії, можливості оперативної  відео зйомки та оперативного монтажу матеріалів;

- чи застосовує студія режим прямого ефіру і чи є можливість для відповідей на прямі запитання телеглядачів;

- політичні уподобання керівництва та власників телеканалу;

- рейтинг каналу та програм телеканалу, приблизна характеристика телеаудиторії;

- традиційна сітка мовлення, час серіалів, ток-шоу, художніх фільмів;

- вартість монтажу та трансляції реклами на каналі у різних передачах, можливість знижок, вартість замовлення знімальної групи.

 

Ці ж питання з поправкою на певну специфіку готуються й для складання дос’є радіоканалу. При підготовці телереклами не можна ігнорувати й кабельними телемережами.