Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Неділя, 23 лип. 2017

ФОРМИ ТЕЛЕРЕКЛАМИ - 2

Комбінований рекламний ролик - різновид телевізійної реклами з багатоплановою композицією подачі візуального матеріалу, наприклад, ігрова сцена, дикторське оголошення, інтерв’ю на вулиці.

Відеокліп - короткометражний музичний відеосюжет. На відміну від відеролика він триваліший за часом і має більшу кількість монтажних фрагментів. У ньому обов’язково повинен бути політик чи рекламована партія. У відеокліпі використовують синтез реального образу та модельованого іміджу. Мистецтво відео, електронний монтаж і специфічна політична мова збільшують ефективність впливу на аудиторію.

Теленарис - аудіовізуальний твір кінематографії, який складається з невеликої кількості епізодів та поширюється засобами телебачення.

 

Відеофільм - аудіовізуальний твір кінематографії, який складається з епізодів, поєднаних між собою творчим задумом і зображувальними засобами, які є результатом спільної діяльності його авторів, виконавців і виробників. Повнометражний фільм, де як “головний герой” виступає кандидат у депутати чи політична партія. Відеофільм здатний відобразити значно більше різнопланової інформації, ніж відеокліп чи відеоролик. У ньому зазвичай подають життєвий шлях кандидата, основні віхи його біографії, досягнення, політичні погляди, сімейні стосунки, звички, відгуки авторитетних людей. Прикладом вдалого рекламного відеофільму може бути фільм “Це Людина” про Р. Рейгана.