Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Субота, 19 серп. 2017

БАНЕРНА РЕКЛАМА

Банерна реклама. Банеррекламний носій зазвичай прямокутного графічного зображення, яке вставляється в сторінки сайту. Розміри банеру залежать від мети рекламної кампанії, однак традиційно становлять 468х60 пікселів. Банер буває статичним та анімаційним. Останній привертає більше уваги, проте іноді може уповільнювати завантаження сторінки. Банери можуть бути також плаваючими (stroll-банер). Вони не вставляються в сторінку сайту, а завжди містяться у верхньому правому кутку екрана й синхронно переміщується разом із скролінгом (прокруткою зображення, частина якого виходить за межі екрана).

 

При підборі рекламної мережі для розміщення банеру слід врахувати якісний склад сайтів-учасників, на яких буде демонструватися реклама; кількісні показники загальної статистики мережі, які є відображенням масштабів охоплення аудиторії; можливості системи управління, на якій працює мережа; відповідність ціни ефективності рекламування.