Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
П'ятниця, 21 лип. 2017

RICH-MEDIA

Rich-media. Rich-media - вид інтернет-реклами, який використовує мультимедійні можливості комп’ютера. З англійської Rich media перекладається як збагачений засіб. Його основною перевагою є здатність робити рекламу більш привабливою та інтерактивною. Цей вид інтернет-реклами не передбачає обов'язкової наявності сайту рекламодавця. Ролики rich-media або активні додатки (active ads) зазвичай не мають фіксованих розмірів, вони завантажуються одночасно із контентом (змістом) сайту і демонструються зверху нього. Після завершення демонстрації вони автоматично закриваються і залишають після себе банер або текстове посилання на сайт рекламодавця, якщо такий є. Яскраве оформлення та анімація зазвичай привертають увагу користувачів інтернету. Можливості rich-media дуже широкі, але надмірне їх використання може призвести до прямо протилежного ефекту – нав’язливої реклами. Єдиним значним недоліком такого виду інтернет-реклами є ціна – створення якісного ролика коштує немало.