Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Четвер, 27 лип. 2017

ЕЛЕКТРОННА ПОШТА

Електронна пошта (e-mail)популярний сервіс в інтернеті,  що робить можливим обмін даними будь-якого змісту ( текстові документи, аудіо-відео-файли, архіви, програми). Електронна пошта — типовий сервіс відкладеного зчитування (off-line). Після відправлення повідомлення, як правило, у вигляді звичайного тексту, адресат отримує його на свій комп’ютер через деякий період часу, і знайомиться з ним, коли йому буде зручно. Електронною поштою можна надсилати не лише текстові повідомлення, але й документи, графіку, аудіо-, відеофайли, програми тощо. Електронна пошта дуже корисна, якщо немає повноцінного доступу (on-line) до Інтернету. Через електронну пошту можна отримати послуги інших сервісних мереж. Електронний лист складається із заголовків, які містять службову інформацію (про автора листа, отримувача, шлях проходження листа), які служать, умовно кажучи, конвертом, та власне вміст самого листа. За аналогією зі звичайним листом, відповідним методом можна внести в електронний лист інформацію якого-небудь іншого роду, наприклад, фотографію, тощо. Як і у звичайному листі можна поставити свій підпис.

 

Електронна пошта - найпоширеніший та найпростіший вид активної інтернет-реклами. На її механізм спирається багато інших засобів віщання в інтернеті, серед яких списки розсилки, дискусійні листи та індивідуальні поштові повідомлення. Для цього виду реклами зазвичай використовують списки розсилки сформовані за певними цільовими групами. Такий вид послуг надається власникам сайтів спеціальними службами – щось на зразок електронного друкованого видання, яке розсилається електронною поштою. Такі розсилки отримують ті користувачі, які добровільно на них підписалися. Від такго виду розсилки користувач може відмовитись у будь-який час. Існують відкриті розсилки, підпис на які доступний для усіх користувачів, закриті, які зорієнтовані виключно на певну аудиторію, безкоштовні, за підпис на які користувач не має платити, та платні, за користування якими треба платити. Найефективнішою формою такої реклами є індивідуальні електронні повідомлення.