Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
П'ятниця, 21 лип. 2017

РАДІОРЕКЛАМА

Радіореклама різновид реклами, яка використовує як носія радіоефір. Особливість такого виду реклами полягає в тому, що незважаючи на доступність для більшості - незначна. Вона забезпечує вихід на дуже значущі цільові аудиторії: пенсіонери, домогосподарки, молодь (музичні радіоканали), автолюбителі. Реклама на радіо може зробити чималий внесок у перемогу на виборах.

У даний час існує два радіоканали поступлення інформації – проводове радіо (радіотрансляція) та високочастотне радіо (FM і УКХ) радіостанції. У цих каналів різні цільові аудиторії. Радіостанції більше поширені в містах і їх слухає переважно молодь, а проводове радіо більше слухають пенсіонери та домогосподині й воно більш поширене в селах.

При підготовці радіореклами слід розраховувати своєрідну ергономіку радіоповідомлення. Короткохвильові радіостанції слухають в основному в машинах, магазинах та базарах, проводові радіо – на кухні, в офісі. Зрозуміло, що в них різна аудиторія слухачів, а тому й радіореклама в них повинна бути різною.

Радіореклама особливо ефективна з 7.00 до 8.10 ранку, а також під час обідньої перерви у програмі місцевих новин.

Головне достоїнство радіореклами – її відносна дешевизна порівняно з телебаченням. Головне тут максимально точно оцінити аудиторії кожної місцевої радостанції, створюючи цільові передачі для пенсіонерів, бізнесменів, молоді, домогосподинь.