Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Неділя, 25 черв. 2017

Шановні друзі!

Жак Сегела - найвідоміший іміджмейкер, який двадцять два роки працював у галузі ПР-технологій й провів 10 переможних кампаній. Серед них вибори французького президента Міттерана, а також таких відомих політиків як Попандреу, Гавел, Желєв, Валенса, Кваснєвський.

Його думки, досвід, знахідки викладено у вигляді восьми заповідей для організаторів виборчих кампаній і кандидатів, які претендують на перемогу. Вони настільки лаконічні й геніальні, що не потребують будь-якого розтлумачення або пояснень.

1. Голосують за людину, а не за партію.

2. Голосують за ідею, а не за ідеологію.

3. Голосують за майбутнє, а не за минуле.

4. Голосують за образ соціальний, а не політичний.

5. Голосують за людину-легенду, а не за посередність.

6. Голосують за долю, а не за буденність.

7. Голосують за переможця, а не за невдаху.

8. Голосують за цінності справжні, а не за вдавані.

Невелика група професійних політичних консультантів здатні переломати” хід кампанії, перетворити визнаного лідера у аутсайдера і навпаки. Немає нічого простішого аніж програти вибори. Слід лише робити одну помилку за іншою. І результат не змусить себе довго очікувати.

Вибори це творчий процес. Мистецтво виборів народжується тоді, коли виборчі технології перетворюються на сплав соціології, політології, психології, нових інформаційних технологій, паблік рілейшнз, лідерське мистецтво.

Акцент робиться не тільки на тому, що треба робити, а й як треба робити, тобто звертати увагу не тільки на змістовну сторону виборчих технологій, а й на режисуру, драматургію і майстерність акторів.

Тоді, коли кількість переходить у нову якість тоді маємо справу з виборчим мистецтвом! Виборче мистецтво – це виборчі технології майбутнього.

Однак досягнути такої майстерності неможливо без розуміння того, що собою представляє виборчий процес, які його складові, етапи та принципи, закономірності та ресурси. Без загального розуміння цих понять організувати успішну виборчу кампанію неможливо!

Головне, що слід знати політику – це необхідність професійного підходу до будь-якої політичної кампанії, а надто – виборчої.

Мета Школи виборчої майстерності: осягнути базові характеристики технології виборчого процесу як основи виборчого мистецтва.

Тематична структура навчального курсу:

1. Виборча та передвиборча кампанія.

2. Виборчий ринок. Адресна виборча кампанія.

3. Етапи виборчої кампанії.

4. Ресурси виборчої кампанії.

5. Фінансування виборчої кампанії. Фандрайзинг.

6. Базові засади стратегічного планування.

7. Стратегія виборчої кампанії.

8. Різновиди виборчих стратегій. Тактика виборчої кампанії.

9. Моделі виборчої кампанії.

10. Виборча команда.

11. Виборчий штаб.

12. Структура виборчого штабу-1.

13. Структура виборчого штабу-2.

14. Виборчі технології.

15. “Чисті” та ”брудні” виборчі технології.

16. Деструктивні та гуманітарні виборчі технології.

17. Базові виборчі технології.

18. Диференційні виборчі технології.

19. Вибори як мистецтво.

Програму Школи можна отримати тут.

Форма навчання: дистанційна.

Організація роботи Школи виборчої майстерності:

1. Зарахування в слухачі Школи відбувається на основі поданої Реєстраційної форми (див. нижче)

2. Освоєння зазначеного курсу відбувається слухачем самостійно на основі роботи над навчально-методичним посібником – Технологія виборчої кампанії та складеними на його основі лекціями (у режимі power point презентацій) та аудіоматеріалами.

3. Освоївши рекомендований вище лекційний та навчально-методичний матеріал однієї теми можна приступати до освоєння наступної. Темп оволодіння матеріалом визначає сам студент. Кожна наступна лекція базується на поняттях та  правилах викладених у попередній. Тому цілісне та повне освоєння курсу передбачає послідовне опрацювання структурно та змістовно повязаних між собою тем.

4. Для кращого засвоєння матеріалу настійно рекомендуємо опрацювати завдання для самоконтролю знань, які містяться вкінці кожного розділу підручника. Радимо також співставляти освоєний теоретичний матеріал із існуючою практикою організації виборчої кампанії.

5. Якщо у ході опрацювання матеріалу в слухача виникнуть запитання їх можна поставити автору курсу через FAQ (зазначивши при цьому своє прізвище та імя, тему лекції, що опрацьовується). Відповідь буде подана там же письмово у доступній для загального ознайомлення формі.

6. Для обміну контактами та досвідом поміж слухачами Школи пропонується підписатися у ФБ на сторінку – Школа виборчої майстерності.

7. Відгуки та побажання на зазначеній сторінці у ФБ.

Бажаю успіхів і міцних знань!

 

З повагою Юрій Шведа

 

Реєстраційна форма. Зразок

Прізвище, ім’я, по-батькові: Ткачук Андрій Андрійович

Вік: 21

Місце проживання: Львів

Освіта, спеціальність: Політологія

Чи маєте досвід участі у виборчій кампанії: Ні

Форму потрібно заповнити по поданому вище зразку і відправити її на email shveda@ukr.net