Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Неділя, 23 лип. 2017

ТЕХНОЛОГІЯ ОТОТОЖНЕННЯ

Технологія ототожнення - полягає в організації й проведенні психологічного впливу на електорат шляхом дії від імені або “під крилом” відомих партійних лідерів, партій, політиків, діячів науки й культури та інших осіб і організацій, які мають високий психоенергетичний потенціал.

Суть цієї технології полягає в тому, що кандидат (партія) замість формування власного позитивного образу привласнює собі вже сформований у виборців позитивний образ об’єкта, з яким кандидат у депутати (політична партія) ототожнюється. У разі використання цієї технології кандидат ототожнює себе з відомими особами, притягаючи до себе через них виборців.

Упізнаваність досягається набагато легше, якщо кандидат виступає не сам по собі, а як представник добре впізнаваної партії (лідера). Важливо, щоб підтримка йшла від реально значущих осіб і була адресована конкретним цільовим групам. Отож, ототожнення дає змогу кандидатові одержати певну частину базового електорату завдяки образу, з яким він ототожнюється. Достоїнство такої технології в тому, що вона не вимагає великих затрат, обсяг інформації, яку треба донести до виборців, різко скорочується.