Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Четвер, 27 лип. 2017

ТИПИ ТА ВИДИ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ

Типи інтернет-реклами.

Конкретна реклама – реклама, що містить інформацію про суб’єкти політики (особистість, партію, блок). Мета цього типу реклами – постійна підтримка інформованості користувачів про об’єкт рекламування.

Інформаційна реклама -  реклама, яка базується на інформаційному приводі. Її метою є оповіщення користувачів про певну подію, місце і час її проведення.

Іміджева реклама – реклама, що вміщує інформацію, яка встановлює стійкі асоціації з певним політиком чи партією.

Заохочувльна реклама -  реклама, що формується з такої інформації, яка звертає увагу користувачів на партію, лідера. Її головною метою є залучення нових і потенційних прихильників, виборців, які вагаються.

Види інтернет-реклами. Інтернет-реклама поділяється на пасивну та активну. До пасивної відносять таку інтернет-рекламу, яку користувач відшуковує сам, а до активної – ту, яка надходить до користувача.