Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
Четвер, 27 лип. 2017

PR-ТЕХНОЛОГІЇ

ПР-технології - ефективне використання фінансових, матеріальних і людських ресурсів засобами ПР (паблік рілейшнз) задля досягнення визначеної мети. Найчастіше ПР-технології використовують у виборчих кампаніях.

Використання ПР-технологій у виборах дає змогу використовувати найефективніші важелі впливу на громадську думку. При їхньому використанні перемагають досконалість та інтелектуальні переваги, коли витрачені фінансові ресурси не викидають на вітер, а стають дієвим засобом ретельного розповсюдження передових ідей, які можуть отримати об’єктивну соціальну оцінку різними верствами населення.

ПР-технології перетворюють виборчий процес на реальне формування нової моделі публічної свідомості, нового менталітету, формують привабливе ставлення до політичних лідерів чи партій. Інструментами та знаряддями ПР-технологій формується соціально значима позиція, яку особистість виділяє як таку, що відповідає її персональним внутрішнім вимогам.

Інформаційний вплив на виборця через ПР-технології досягає своєї результативності тільки завдяки перетворенню цієї посилки на внутрішнє мотиваційне збудження, до якого виборець поступово звикає та перетворює його на своє власне бажання.

 

Під час проведення виборчого процесу головне завдання ПР-технології – забезпечити добровільне взаємопорозуміння між кандидатом у депутати та виборцем. Досягнення цього завдання можливе тільки тоді, коли кандидат переконає виборця, що саме він найбільш вдало скористається отриманим від народу владними повноваженнями і реалізує саме ті очікування, на які розраховує виборець. Класичні ПР-технології не допускають використання “війни компроматів”, “війни плакатів” та інших методів, які забруднюють та засмічують виборчий процес (так званий “чорний” ПР).