Інструменти
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Polish(Poland)German(Germany)French(France)Spanish(Spain)
П'ятниця, 21 лип. 2017

Перфектні рішення

Піар як закулісна сторона журналістики

Іще одна сторона комунікації, інколи закулісна сторона журналістики - це піар та зв’язки з громадськістю. Агенція «Перфектні рішення» - це приватна структура, котра з 2010 року займається зв’язками з громадськістю, піаром, формуванням іміджу. Працюють як в політичній сфері, так і в комерційній сфері.

-Чим займається піар агенція в журналістиці?

Насправді, напевно одну третю усіх новин, які зустрічаються на інформаційних сайтах і в газетах створюють піар агенції – агенції з медіа-комунікації. Молодим, натхненним журналістам, які бачать таку чисту світлу, незалежну, незаангажовану журналістику, мабуть важко повірити, що за певними новинами, які читач сприймає як редакційні роботи, стоять піар агенції. Це правда. Агенція «Перфектні рішення», як медіа-партнер свята вишиванки в Україні  проводить прес-конференцію.

-Яким чином працює механізм піар-агенції?

До прикладу, в агенцію звернулися клієнти з темою, яку потрібно «розкрутити», тобто «розпіарити». Ми вже увосьме проводимо у різних містах України свято вишиванки. Цього разу хочемо масштабно  провести цей день у Львові. Ми створюємо з певної ідеї прес-реліз для журналістів, ідемо з цією подією в прес-клуб на прес-захід, кличемо журналістів - представників різних ЗМІ і таким чином «розганяємо» цей захід у засобах масової інформації, отримуючи публічність. За цим механізмом ми можемо працювати за будь-якими темами, тобто прес-конференції і різні прес-заходи це інструмент для того, щоб про Вас написали і Вас почули.

-На яких засадах проводяться такі заходи?

Багато таких заходів проводиться на комерційні основі. В основному на рекламній основі, тобто якщо це презентація якогось заходу комерційної структури, відповідно все відбувається на чистій комерційній основі з позначками «на правах реклами» і так далі.

-Що входить у функції піар-агенції?

Ми не є велика агенція, ми невеличка агенція. Тобто від проекту залежить кількість спеціалістів, котрі над ним працюють. Переважно на проект ми долучаємо спеціалістів на умовах фрілансу, на умовах дистанційної співпраці, а щоденно працюємо групою від 2 до 5 осіб. Наші щоденні обов’язки – це зв’язки з громадськістю, це стратегія, тактика медіа кампаній. Також ми займаємось іміджом та репутацією різних торгових марок, займаємось поточним медіа обслуговуванням. Це означає, що якщо якась структура, навіть державна, не може собі дозволити мати у власній структурі відділ прес-служби, ці послуги вони можуть спокійно купувати у нас, тобто ми є їхніми «вухами і очима» дистанційно. Ми є тими людьми, які можуть себе називати прес-службою. Найчастіше ми надаємо послуги прес-служб. З кожним роком все більше і більше комерційних і державних структур звертаються за такими послугами, тому що журналістика набирає ваги. Все більше людей з різних галузей розуміють, що потрібно дбати про свій імідж, про свою репутацію публічними методами, і потрібно розуміти, що якщо Ви не будете дбати про свою репутацію, хтось захоче її зіпсувати.

-Які послуги надає агенція «Перфектні рішення» окрім піару?

При вході в агенцію лежать стоси газет і всі, хто приходять до нас, завжди питають: «Ви продаєте газети? - ми відповідаємо: - Та ні, ми їх реально читаємо». Читаємо щодня і різні, переважно ті, котрі виходять у Львові. В переліках наших послуг є моніторинг, дослідження у ЗМІ тієї чи іншої теми. Якщо ми «ведемо» клієнта,  а це може бути один із львівських виробників із різною репутацією. Ми читаємо те, що про нього пишуть, хто про нього пише, як про нього пишуть. Аби розуміти і формувати репутацію надалі, треба розуміти що про вас думають і що про вас пишуть вже сьогодні. Професійний моніторинг - це не лише моніторинг газет, ми користуємось спеціальними моніторинговими програмами.

- Де піар-агенції є в тих новинах і інформаційних продуктах, з якими щодня зустрічаються споживачі інформації?

Агенції можуть створювати для ЗМІ продукти. Не всі ЗМІ створюють продукти власноруч, потужностями лише редакцій. Багато ефірів та передач на будь-якому ЗМІ це передачі – продакшн – тобто це передачі, які створені зовнішньо, в агенціях на певну тему і принесені готовим продуктом вже на ефір. Це відповідна умова співпраці на виготовлення того чи іншого рейтингового продукту. Наша агенція 2 сезони виготовляла для ZIKу і для НТА телепередачу «Без цензури. 5 хвилин правди». Це були короткі випуски десяти хвилинних прямих мов на різні суспільно-політичні теми. Ми працювали на спеціальних умовах. Зазвичай це комерційні умови, агенції купують «прайм-тайм», платять офіційно кошти і роблять готовий продукт. Він виготовляється зовнішньо власними продакшн-потужностями, власними відеопотужностями і через файлообмінник пересилаються на телеканал, а генеральний директор «переливає» його вже на загальну сітку телепередач.

-Який рівень довіри до піар агенцій на львівському медіа ринку?

На львівському медіа ринку довіра до піар агенцій менша ніж на київському. Можливо це обумовлено тим, що сам ринок медіа-комунікації є меншим, менш потужнішим, або він ще недоформований, на противагу піар-ринку в Києві. Тобто київські ЗМІ можуть взяти комерційну новину безкоштовно.

-Як піарагенції визначають «успішність» матеріалу?

 

Є портали котрі ставлять на кожну новину трекінг коди. За тим трекінг кодом можна побачити кількість переглядів новини. Отакі альтернативні новини є якіснішими. Наприклад, якщо видання створює на потоці звичайну новину, вона буде мати 6-7 речень, а піар-агенція на противагу створює гарний матеріал з якісними фотографіями. Ну, зрештою, редакція завжди проводить «абгрейд» тексту.

Додати коментар


Захисний код
Оновити